Administratorem danych osobowych Gości jest PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO „BALTONA” S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Komitetu Obrony Robotników 49, 02-146 Warszawa
Dane kontaktowe Administratora: ul. Komitetu Obrony Robotników 49, 02-146 Warszawa
Kontakt do Inspektora ochrony danych: rodo@baltona.pl
Cele i podstawy prawne przetwarzania:
- Realizacja umowy z klientem np. rezerwacja i zakup biletu za pośrednictwem strony internetowej www.bilety.flyport.pl albo podjęcie działań przed zawarciem umowy, na żądanie klienta, wyrażone w dowolny sposób, np. poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie www (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – jeśli jesteś klientem; art. 6 ust. 1 lit. f RODO – jeśli jesteś osobą fizyczną działającą w imieniu lub na rzecz klienta).
- Podjęcie działań związanych z obsługą transakcji dokonywanej na potrzeby zakupu biletu za pośrednictwem strony internetowej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – jeśli jesteś klientem; art. 6 ust. 1 lit. f RODO – jeśli jesteś osobą fizyczną działającą w imieniu lub na rzecz klienta).
- Realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności podatkowych i rachunkowych, a także prawach konsumenta (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Cele wskazane w treści zgód na przetwarzanie danych osobowych, jeśli takie zgody były wyrażane (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Uwaga: udostępnienie innych danych niż żądane przez Administratora lub danych oznaczonych jako opcjonalne to wyraźne działanie, równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach, w jakich zostały udostępnione.
- Realizacja usługi prowadzenia konta użytkownika na stronie www.bilety.flyport.pl (art. 6 ust. 1 lit. b).
- Realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności Prawa komunikacji elektronicznej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na analizowaniu działań zalogowanego użytkownika, a następnie wykorzystywanie takich danych do tzw. remarketingu, tj. reklamowania Ci tych produktów i usług, którymi jesteś zainteresowany (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Czas przechowywania danych
- Dane osobowe będą przechowywane do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń wynikających z umowy z klientem, np. do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń wynikających z umowy - sprzedaż biletów (co do zasady 2 lata od dnia, w którym roszczenie stało się wymagalne), w tym do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń wynikających z realizacji usługi prowadzenia konta użytkownika na stronie www.bilety.flyport.pl
- Określone dane będą też przechowywane do czasu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych, w szczególności przechowywania dokumentów księgowych, Prawa komunikacji elektronicznej.
- Jeżeli określone dane przetwarzamy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) i przed upływem podstawowego okresu przechowywania zgłosisz skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania, wówczas dane będą w tym określonym celu przetwarzane krócej, tj. do momentu uwzględnienia Twojego sprzeciwu.
- Jeżeli określone dane przetwarzamy na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) i przed upływem podstawowego okresu przechowywania wycofasz zgodę, wówczas dane będą w tym określonym celu przetwarzane krócej, tj. do momentu wycofania zgody.
Zakres danych: Naszym klientem (stroną umowy) może być osoba fizyczna – osoba dokonująca zakupu biletu lub instytucja, np. spółka prawa handlowego. W tym drugim przypadku przetwarzamy dane osobowe osób, które działają w jej imieniu instytucji, np. prezesa, pełnomocnika czy osób kontaktowych w sprawie realizacji umowy.
Podczas rejestracji konta użytkownika pozyskujemy: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, login i hasło, historia transakcji widoczna na koncie.
Dane jakie pozyskujemy to: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, numer telefonu, NIP, adres siedziby, numer rejestracyjny pojazdu (jeśli klient korzysta z parkingu).
Obowiązek podania danych: Podanie niektórych danych jest konieczne dla zawarcia i późniejszego wykonania umowy. Pamiętaj, że do zawarcia umowy może dochodzić w różny sposób, np. poprzez zakup biletu w sklepie internetowym
Zakres danych: Naszym klientem (stroną umowy) może być osoba fizyczna – osoba dokonująca zakupu biletu lub instytucja, np. spółka prawa handlowego. W tym drugim przypadku przetwarzamy dane osobowe osób, które działają w jej imieniu instytucji, np. prezesa, pełnomocnika czy osób kontaktowych w sprawie realizacji umowy.
Podczas rejestracji konta użytkownika pozyskujemy: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, login i hasło, historia transakcji widoczna na koncie.
Dane jakie pozyskujemy to: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, numer telefonu, NIP, adres siedziby, numer rejestracyjny pojazdu (jeśli klient korzysta z parkingu).
Obowiązek podania danych: Podanie niektórych danych jest konieczne dla zawarcia i późniejszego wykonania umowy. Pamiętaj, że do zawarcia umowy może dochodzić w różny sposób, np. poprzez zakup biletu w sklepie internetowym
Co, jeśli nie podasz swoich danych: Jeśli nie podasz danych, których podanie jest warunkiem zawarcia umowy, umowa nie będzie mogła zostać zawarta.
Odbiorcy danych:
- odbiorcy to podmioty zewnętrzne, którym przekazujemy Twoje dane. Twoje dane przekazujemy:
- organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów – jeśli jest to niezbędne do realizacji obowiązków prawnych,
- naszym dostawcom, w tym dostawcom usług, o których mowa niżej,
- podmiotom świadczącym usługi wsparcia przy internetowej sprzedaży biletów np. SoftCOM,
- podmioty świadczące usługi księgowe, doradcze, audytorskie lub prawne,
- firmy utylizujące lub archiwizujące dokumenty i inne nośniki,
- firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe,
- banki oraz pozostałe instytucje finansowe i płatnicze np. AutoPay.
Transfer danych: Nie, nie przekażemy Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Zautomatyzowane decyzje: Twoje dane nie będą podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, wywołującej skutki prawne lub mającej podobny istotny wpływ.
Twoje prawa:
- dostępu do swoich danych osobowych – w granicach art. 15 RODO,
- sprostowania swoich danych osobowych – w granicach art. 16 RODO,
- usunięcia swoich danych osobowych – w granicach art. 17 RODO,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych – w granicach art. 18 RODO,
- przenoszenia swoich danych osobowych – w granicach art. 20 RODO
- cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych, jeżeli to ona była podstawą przetwarzania, przy czym nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez wycofaniem zgody,
a także
- prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych – w granicach art. 21 RODO – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – składając sprzeciw należy wskazać jego przyczyny związane z Twoją szczególną sytuacją, chyba że sprzeciw dotyczy przetwarzania na potrzeby marketingu bezpośredniego – wówczas nie ma wymogu wskazywania takiej przyczyny.
Prawo skargi: Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie urzędu.